Varukorg

Din varukorg är tom - men så behöver det inte vara

FORTSÄTT HANDLA

Transportskador och felexpediering

Om produkten är transportskadad vid leveranstillfället rekommenderar vi dig att anmäla det omgående till vår Kundservice. För att vi ska kunna reklamera skadan behöver vi anmäla transportskadan till PostNord inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid. Vi kommer att ombesörja en ny leverans kostnadsfritt för dig som kund så att du får en felfri produkt. Om fraktskadan är synlig på det yttre emballaget är det viktigt att du påpekar detta vid mottagandet av paketet. För att reklamationen mot PostNord ska kunna hanteras korrekt måste du spara emballaget, adresslappen samt eventuell pall som kom med den fraktskadade försändelsen.

Är beställningen felaktigt expedierad rekommenderar vi dig att anmäla det snarast möjligt till vår Kundservice. En ny korrekt leverans kommer då att ske till dig per omgående utan extra kostnad.

Force Majeure

SIM kök & interiör är inte ansvariga för skada eller försening som beror på lagbud, myndighetsåtgärd, mobilisering, krigshändelse, beslag, valutarestriktion, systemfel, fel eller inskränkningar i leveranser från underleverantörer, strejk, lockout, bojkott, blockad eller annan liknande omständighet som antingen hindrar eller försvårar SIM kök & interiörs fullgörande i sådan grad att det ej kan ske annat än till onormalt hög kostnad.